Τα πουλήσαμε, λοιπόν, τα τζιπάκια. Δεν γινόταν άλλο να σκάμε 880 ευρώ για
τέλη κυκλοφορίας, συν όλα τα άλλα έξοδα, ασφάλιστρα πανάκριβα, κλπ. Η ζωή συνεχίζεται.
Εγώ το πούλησα το τζιπάκι πρό 2 ετών και
αγόρασα, πέρυσι, ένα μεταχειρισμένο passat, 1,8Τ, με πολλά βέβαια χιλιόμετρα,
με μόνο 2.300 ευρώ, οικονομικότατο στην κατανάλωση, πάω φουλ βόλτες, κι όλα είναι μια χαρά.
Και με ΠΟΛΥΥΥΥΥ δυνατότερο κινητήρα από το πάτριοτ. (τι ήταν εκείνο ρε παιδιά,
το πάτριοτ δεν μπορούσε να πάρει τις ανηφόρες. Τα θυμάστε;)
.
τέλη κυκλοφορίας, συν όλα τα άλλα έξοδα, ασφάλιστρα πανάκριβα, κλπ. Η ζωή συνεχίζεται.
Εγώ το πούλησα το τζιπάκι πρό 2 ετών και
αγόρασα, πέρυσι, ένα μεταχειρισμένο passat, 1,8Τ, με πολλά βέβαια χιλιόμετρα,
με μόνο 2.300 ευρώ, οικονομικότατο στην κατανάλωση, πάω φουλ βόλτες, κι όλα είναι μια χαρά.
Και με ΠΟΛΥΥΥΥΥ δυνατότερο κινητήρα από το πάτριοτ. (τι ήταν εκείνο ρε παιδιά,
το πάτριοτ δεν μπορούσε να πάρει τις ανηφόρες. Τα θυμάστε;)
.