egω μεγαλυτερη διάσταση απλα για να φαινεται λιγο πιο ωραιο... να μην φερνει σε στατιον βαγκον οπτικα. Δεν ειναι ιδιαιτερα μεγαλο το ψηλωμα ειναι 1,72 εκατοστα... (συνολικα 3,5 εκατοστα / 2 ), απλα νομιζω ότι θα ειναι εμφανες οπως εχω δει σε φωτο στο διεθνες .. Οπότε δεν νομιζω ότι θα παιζει και τοσο μεγαλο ρολο... Καπου ειδα στο διεθνες κατι συντελεστες πουχαν να μην ξεπερναει το βαρος του ελαστικου 8% ως προς μειωση ροπης.. κτλ...
Αρχικα σχεδον ειχα αποφασίσει να βαλω είτε τα stu coils είτε τα pro lift kit που δινουν 2 ιντσες ψηλωμα (7 εκατοστα) και τα μισελεν κροςς (εδω και λιγο διαστημα μιλουσα με παιδια στο διεθνες και ολοι ήταν ευχαριστιμενοι παρα το σηκωμα), αλλα γενικα αποτι καταλαβα στην αμερικη δεν σκανε και πολυ για κινηση στην ασφαλτο μιας κ οι περισσοτεροι στο φορουμ μενουν σε περιοχες που χιονιζει, πουχει χωματοδρομους κτλ...
και φαινεται φοβερο... αν δεις σχετικες φωτο
http://www.jeeppatriot.com/Εδώ στην ελλαδα δεν εχω μιλησει με κανεναν που νατοχει ψηλωσει (θυμαμαι παλια ηταν ενας Μιχαλης... πουτοχε ψηλωσει)
αλλα εδω στην ελλαδα με οσους εχω μιλησει (αντιπροσωπεια και σε ενα συνεργειο που παω πλεον το jeep Πουνε απο το ελληνικο φορουμ τζιπ)
όλοι
με αποθαρυναν απο το ψηλωμα, λεγοντας ότι θυσιαζεις το κρατημα για ενα αυτοκινητο που δεν εχει δυνατοτητες εκτος δρομου (κυριως λογο κινητηρα χαμηλη ροπης)... αν θες τζιπ πουλατο κ παρε ενα μεταχειρισμενο γκραντ τσεροκι..
το κακο ειναι οτι πολυ δυσκολο να βρεθει αγοραστης ακομα και 8-9 χιλιαρικα να το σκοτωνα... γιατι στα ιδια πανω κατω βρισκεις γκραντ τσεροκι ντιζελ 2.700 του 2003 κτλ...
Αυτο που δεν μπορω να αποφασισω ειναι πχ Κατανοω οτι αν βαλεις τα γκεολαντερ πουνε 50-50 μπορεις να πεις οτι καπως εχεις μια σχετικη αυξηση της οφφ ροαντ δυνατοτητας
Αλλα απο την αλλη σκεφτομαι μηπως βαζοντας πχ τα μισελιν κροςς ή ακομα χειροτερα τα Κοντι ΛΧ2 που ειναι μονο 80-20... ουσιαστικά αυξάνω ελαχιστα την δυνατότητα εκτος δρόμου. Με λίγα λόγια δεν θα μπορω να ρισκάρω να παω σε καποιο πιο δυσκολο σημειο , πχ βαθεια λασπη.. αμμο απο ότι και με τα καθαρά ασφάλτινα..
Α
ρα σκεφτομαι Μηπως απλα αυξάνω την κατανάλωση και μειωνεται εστω κ λιγο το κράτημα, χωρίς από την άλλη ουσιαστικά να κερδίζω κατι αισθητό σε εκτός δρόμου δυνατοτητα??Η καρδιά λεει μισελιν κρος.. ή λογικη λεει καθαρά ασφάλτινα.. άρα ενας συμβιβασμος ειναι τα Κοντινενταλ 80-20...
(καθε μερα αλλαζω απόφαση...και επειδη περιμενω μερικα αλλα παιδια που θα αλλαξουμε ολοι μαζί... θαχει πολλες αλλαγες (-
Το θετικο ειναι οτι ψαχνωντας το θεμα στο διεθνες εχει παρα πολλε πληροφορίες στα μηχανικα που δεν ηξερα μεχρι πριν...