από Αντώνης Παρ Ιουλ 25, 2014 2:43 pm
Για την ενημέρωσή σας, ... Αυτό που είπε παραπάνω ο Νικ ..."Υπάρχουν διάφορες απόψεις. Η πρώτη λέει (όπως υποστηρίζουν πολλοί μηχανικοί) να βάλεις οπωσδήποτε λαδιέρα, η δεύτερη λέει ότι δεν χρειάζεται επειδή το συγκεκριμένο κάυσιμο περιέχει λάδι που λιπαίνει τον κινητήρα και η τρίτη άποψη λεέι ότι δεν χρειάζεται να βάλεις αέριο (αν το αντέχει η τσέπη σου το κόστος της βενζίνης)διότι θα έχεις προβλήματα. Διαλέγεις και παίρνεις. Κατά την προσωπική άποψη θα πρέπει να δεις αν θα σου βγάλει πρόβλημα και τι είδους θα είναι αυτό. ", τελικά, μετά από δυό χρόνια, είναι έτσι.
Εγώ έχω κοντά δυό χρόνια υ/α αέριου ψεκασμού (όχι υγρού ψεκασμού) άνευ λαδιέρας. Και κάθε τόσο (μετά από 100- 150 χλμ αφότου ξεκινήσω για κάπου εκτός πόλεως, τσαφ! ανάβει το λαμπάκι βλάβης κινητήτα.
Συνήθως, μετά, συνεχίζω πάλι με αέριο (και το λαμπάκι αναμμένο
). Αν συνεχίσω με αέριο (και δεν το γυρίζω κάπου κάπου σε βενζίνη πχ κάθε 50 περίπου χλμ, 4-5 χλμ βενζίνη, ξανά αέριο 50 χλμ, κλπ κλπ), μετά από κάπου 100- 150 επιπλέον χιλιόμετρα (αν έχω μόνο αέριο) ανάβει και το κόκκινο με τον κεραυνό (ηλεκτρική βλάβη
) και άλλα λαμπάκια, σαν χριστουγεννιάτικο δένδρο
... Τότε κάνω στην άκρη (το τιμόνι στρίβει, αλλά το γκάζι δεν δουλεύει) και το γυρίζω σε βενζίνη, οπότε πάει κανονικά
.
Ο εγκαταστάτης, που κάθε τόσο το πηγαίνω και μου σβήνει τα λαμπάκια και το ξαναρυθμίζει, λέει ότι δεν φταίει το αέριο, ότι το να ξερρυθμίζεται κάπου κάπου είναι λογικό, και να κοιτάξω τους αισθητήρες λάμβδα
... Βλάβη- βλάβη δεν έχω ακόμη λόγω υγραερίου.... Απλά, στις διαδρομές, εναλλάσσω αέριο με βενζίνη
. Α! δοκίμασα και εκείνο το πωστολένε... καθαριστικό αερίου προτέκ....
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Antonis στις Παρ Ιουλ 25, 2014 2:47 pm, 1 φορά (Λόγος της επεξεργασίας : πρόσθεσα ένα α)